Wij zijn momenteel gesloten, bestellingen zullen pas 6 januari worden verwerkt en verstuurd
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzending

Welke koerier gaat mijn pakketje bezorgen?

Pakketten binnen Nederland worden bezorgd met PostNL. 

Pakketten naar het buitenland worden ook verstuurd met PostNL, waar een postbedrijf in uw land het overneemt.
Ook is er een mogelijkheid om het pakketje met DHL Express te versturen (uitzondering Nederland en België), deze kosten verschillen per land. Bij het afrekenen komen de verzendkosten naar voren.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: 7,25 euro
Binnen de EU: 13 euro
Buiten de EU: 25 euro

Ook is er een mogelijkheid om het pakketje met DHL Express te versturen (uitzondering Nederland en België), deze kosten verschillen per land. Mocht u voor deze verzendoptie kiezen, dan komen de kosten het afrekenen naar voren.

Wat is de levertijd?

Nederland:
Alle bestellingen die geplaatst worden, worden vaak nog dezelfde dag verzonden en anders gegarandeerd de volgende dag. Op zaterdag en zondag verzenden wij geen pakketten. De gemiddelde levertijd in Nederland is 1 werkdag. Dit kunnen we echter niet garanderen, omdat we afhankelijk zijn van PostNL. Over het algemeen worden 98% van de pakketten worden de volgende dag geleverd. Wilt u exact weten wanneer wij uw pakket gaan versturen? Neem dan contact met ons op: 070 - 3902374

Buiten Nederland:
Alle bestellingen die geplaatst worden, worden vaak nog dezelfde dag verzonden en anders gegarandeerd de volgende dag. Op zaterdag en zondag verzenden wij geen pakketten. De gemiddelde levertijd verschilt per land. Wanneer u kiest voor standaard verzending, houd dan rekening met 3 tot 14 werkdagen. Soms kan uw pakket er langer over doen, door bijvoorbeeld slecht weer, stakingen in het land van bestemming of vertraging bij de douane. Hier kunnen wij helaas niets aan doen.
Wanneer u kiest voor DHL Express, dan is de verwachte levertijd 1 tot 4 werkdagen. Ook dit hangt af van het land van bestemming en het moment van bestellen en versturen. Neem contact met ons op voor exacte bezorgtijd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, u kunt uw bestelling ook bij ons in de winkel afhalen. Kies dan bij het afrekenen voor ''afhalen in de winkel''. Mocht u dan nog vragen hebben of meer informatie over het mes willen, dan kunnen wij die gelijk beantwoorden. We zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur geopend. Zodra de bestelling bij ons klaar ligt ontvangt u van ons een bevestiging via de mail.

Kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra wij uw bestelling verzonden hebben, sturen wij u een persoonlijke e-mail met de Track & Trace code. Met deze code kunt u het pakket volgen en weet u precies wanneer het pakket bij u bezorgd gaat worden.

Wat kan ik doen als mijn pakketje vertraging heeft of niet is bezorgd?

Is uw bestelling niet aangekomen? Of heeft het pakketje al een tijdje geen statusupdate gekregen? Neem dan contact met ons op: [email protected], wij zullen contact opnemen met de bezorgdienst en nemen contact met u op zodra wij meer weten.